Brev till dig

Jag undrar hur du ser ut. Hur din personlighet kommer att vara... Kommer du brås mest på mamma eller på pappa? I vissa fall hoppas jag pappa eftersom din mamma inte har hälften så många bra och lugna egenskaper som din pappa.

Du sparkar hårt där inne nu, men du verkar också kunna sova lugnt när det är dags. Så jag hoppas du gör det när du kommit till världen också! Om du bara visste hur älskad du är och har varit redan sedan dag ett då vi fick veta att vi väntade på dig lilla knyte <3

Du har vänt upp och ned på hela min värld och jag har inte ens sett dig på riktigt ännu. Jag myser varje dag av att veta att jag aldrig är helt ensam hemma. Jag pratar med dig men jag vet inte om du förstår. Ibland får man en spark till svar och det känns tryggt, lugnande.

Idag ska vi på koll hos BM och se till så att du mår bra där inne men det tvivlar jag inte på en sekund. Tiden har flugit iväg och om allt går som planerat så kommer du till oss i februari. Det är inte länge kvar nu, vi längtar efter dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0