fortsättning

Dagen började med att vi åkte ut och hämtade min big sis och sedan drog vi vidare till Hörnefors och butiken HH. Jag fyndade en del på rean. En grå sweatshirt med strass, ett beiget linne med spets nedtill plus en grym svart klänning! De andra fyndade också och vi var alla nöjda och glada när vi åkte hem.

Vi släppte av sis hemma hos henne och åkte sedan hem till mamma och pappa för att äta en snabblunch innan nästa rejd. Sakt och gjort, jag gick ut med hunden medan mamma lagade ihop lite pasta och wok med en härlig currysås. Vi käkade och drog sedan vidare igen.

Det bar av på H&M där vi fyndade en massa fint till bebben och självklart något åt oss själva också... ;) Jag hittade en jättefin nyårsklänning som jag slog till på för endast 150:- på rean. Mamma shoppade lite makeup och sånt trevligt. Sedan vidare på baby proffsen som hade en grym rea på bra saker. Min kära mamma köpte ett uppblåsbart skötbord med höga kanter, två nappflaskor för den nyfödda plus nappar! Tack mamma <3 Jag tror jag ska åka dit i morgon och införskaffa ett fårskinn till barnvagnen. 349:- nu istället för 499:- eller om det var 599:-... Hur som helst värt pengarna!

Efter detta drog vi oss till Rusta och Jysk. Jysk sög som vanligt men rusta var kung. Rea på tavellister och fake orkidéer. stoora med kruka för endast 99:- självklart slog jag till på en sån, blev skitsnyggt i nya badrummet.

Jag ska ta bilder och lägga ut så ni får se alla läckerheter! Men det får bli en annan dag för jag är helt utslut. Har kutat runt med stormagen sedan 10 i morse, kom hem runt 17... Nu blir det myskväll resten av kvällen!

Vad tycker du en bra myskväll ska inkludera?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Åh köpte du orkiden där också? Fan va värt! Typiskt att jag inte har råd att tokshoppa nu :(

2011-01-01 @ 23:57:03
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0