I'm ok

Idag har varit en skön dag. Bortsett från att jag har extremt lite tålamod med folk som inte kan planera (tänker inte gå in mer på det nu) men förutom det så har det varit mysigt med lunch hemma hos mamma och pappa, brorsans tjej fick besök av sina systar från skellefteå så det vart fullt kring bordet och stämningen var på topp. Nu har jag tagit mig en liten nap och väntar på att mamma ska bli klar med knäcken så man får provsmaka ;)

Ryggen värker som vanligt och kroppen är trött men jag känner mig ändå helt ok. Jobbar mitt sista natt pass i kväll före BF, vilket också känns rätt skönt! Kommer dock att vara lite förvirrad på helgerna som kommer när man inte har något arbete att gå till på kvällen. Att ha fria helgkvällar kommer bli något nytt för mig! Har i stort sett jobbat helg varje helg i ett år nu, mer eller mindre. Så till mina vänner: Vill ni hitta på något på helgerna så hör av er! Jag är fri nu.

Snön är rogivande. Jag älskar hur den glittrar i skenet från gatlyktan på gården...

Kommentarer
Postat av: Kinn

Boka in mig å Hampus nån helg! ^^

2010-12-21 @ 10:14:32
URL: http://tyget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0