Inte så "godmorgon"

Jag har sovit uruselt inatt, igen. Humöret börjar tryta. Tur att jag har en ljuspunkt i dagsprogrammet! En date med min vän Emmy på stan. Hon får mig alltid att le hur illa det än är!

I morse skrämde min sambo bebisen i magen när han skulle iväg till jobbet. Mig också för den delen... Låg och halvslumrade på övervåningen efter en pussattack innan han skulle iväg och sedan precis när jag skulle sjunka in i den efterlängtade sömnen så slänger han igen ytterdörren. Barnet gjorde ett ordentligt hopp inne i magen, shit så rädd bebben blev! haha. Stackars liten!

Nu är det i stort sett full action hela tiden, det sparkas och rör sig och vi längtar mer och mer efter vårt lilla pyre! Ord kan inte beskriva hur märkligt det känns att älska någon så oerhört mycket att hjärtat knappt räcker till, innan men ens träffat personen i fråga. Men så är det, vi älskar vår lilla bebis mer än allt och har gjort sedan dag ett när vi fick veta att vi väntade en liten. Bara en blivande mamma kan förstå denna känsla...

Min rygg är delad i två så jag tror jag ska sätta mig med min vetevärmare som jag fick av chefen i julklapp (TACK!) och tycka synd om mig själv en liten stund.

Hur inleder ni en morgon när snön rasar ner utanför fönstret?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ja Aj Aj vad ryggen tar stryk alltså! Min rygg e ju fortfarande inte okej efter 8 månader! :/



Morgonen inleds med kram och bus i sängen med Millan! *älska

2010-12-19 @ 02:15:13
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0