Update!

Nu har jag glada nyheter! Jag har i inlägg lite längre bak skrivit om en vän till mig som var beräknad att föda ungefär samtidigt som mig i februari, men hennes vatten gick väldigt myckt tidigare. Hon har sedan det hände varit inlagd på sjukhuset för att man skulle kunna hålla koll på utvecklingen där inne. Igår 13.07 kom deras lille prins till världen! Mamma och bebis mår bra under omständigheterna som råder. Jag tackar all duktig vårdpersonal på barn4 som kan rädda små liv som kommer till världen för tidigt.

Jag själv mår bra, bortsett från att ryggen känns som att den är delad i två och jag inte har fått en enda timmes sammanhängandes sömn i natt. Ska bli spännande att jobba natt i kväll... Jag är klar med alla julklappar så det är skönt att kunna stryka det från listan!

Idag var de för kallt ute, jag kännr mig mest blä. Därför bjuder jag på en bild från i förrgår, då allt kändes mycet bättre.



Ibland inser man inte hur mycket man saknat en person förrän man väl träffas igen. Igår varjag på stan med Emmy och lyxade till det med kina mat. Oj vad jag har saknat den tjejen. Vi fick oss en ordentlig och välbehövlig pratstsund. Nu blir det nya tag, allt är lättare om man är två. Tack Emmy! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0