Ut i skog och mark

Idag har jag varit ute och kört med hästen, igen. Den här gången följde min härliga medryttare Siri med ut på en tur i skogen. Vi snackade allt mellan himmel och jod medans vi sprängde fram i snön. Frisk luft och bitande kyla blev lite för mycket på hemvägen för Siri. Hon är inte riktigt van denna kyla då hon kommer från Skåne ;) själv är man äkta norrlänning och härdar med, haha!

Jag har tusen saker att göra egentligen men jag blev som helt matt efter två timmars frisk luft. Så... jag tog en paus och knåpade ihop lite smycken. Två halsband och ett armband. Det var verkligen eevigehter sedan sist! Men det är avslappnande. Nästan mer avslappnande än yogan...

Varför blir man så påverkad av mörkret!? Jag blir helt trött så fort det börjar skymma ute och det är ju lite illa med tanke på att det börjar skymma redan vid tretiden nu på vintern. Har ni några uppiggande tips så skriv gärna en kommentar!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Oj vad kul att vara pysslig, du gör ju riktigt fina smycken :)

2010-12-08 @ 22:54:40
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0