Checklista

*Plantera den sista blomman-check
*köra in moppen i förrådet för vintern-check
*storstäda åtminstone nedervåningen (får se om ryggen pallar med övervåningen också) båda våningarna-check
*Överraska Daniel med middag efter första dagen på hans nya jobb-check
*Försöka mig ut på en mindre promenad om rygg och väder tillåter-check
*sedan jobba i kväll och dra in lite pengar till hushållet-Börjar 20.30 - check

Ja, jag hann med allt som sattes upp på dagens att göra lista. Tog mig tom för att bjuda över brorsan och päronen på middag, så klockan 17 vankas det mat hemma hos oss i kväll, för ovanlighetens skull. Jag måste erkänna, man blir lätt lite lat med mamma och pappa (blivande mormor och morfar) en gata bort ungefär.

Motivationen börjar komma krypandes tillbaka, iaf idag. Kroppen skriker och gör ont men några bilder på magen ska jag nog lyckas fota idag iaf. Har varit dålig update på bebbe fronten men vi mår bra. Pyret sparkar och har sig.

Dags att koppla av en liten stund innan man ska börja arbeta med middagen. puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0