Höst

Nu är det höst på riktigt. Frost på marken och andedräkten blir vit när man andas. Jag gillar det! Men någon som verkligen äälskar det är min hund. Han far runt med nosen i backen som en tok så fort han får chansen att vara lös, som idag. Det är som bekvämt att släppa honom lös när man börjar bli rundare och rundare om magen för han drar så mycket annars och jag hänger inte riktgit med, min kropp hänger inte riktigt med. Har nyss kommit tillbaks efter en timmes promenad i kylan. Är så nöjd över mig själv, att jag faktiskt lyckades åstadkomma det!

Igår var vi hos BM på kontroll och allt såg fint ut. Pyrets hjärta pumpade på för fullt och hjärtljudet lät bra sa BM. Mina värden var också bra och jag följer kurvan fint än så länge. Hade aningen lågt järnvärde så honekommenderade järnrik mat som tex broccoli...myum..

Nej nu ska jag ta och äta lite lunch, tror pyret somnade under promenaden tack och lov, annars är det fullt liv därinne! :) Men jag njuter för fullt. Ska slänga upp lite bilder på tjockismagen lite senare idag om det blir tid över. Städning och tvätt står på schemat.

Vad gör ni en vacker höstdag som denna?

Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad härligt att komma ut, vad duktig du är på promenader. Min BM sa ju till mej att det var bra att gå på promenader eller röra sig överhuvudtaget när jag var gravid, men jag va ju typ aldrig ut och rörde på mej, det e väl därför min kropp är helt förstörd nu efter :(

2010-11-03 @ 13:08:47
URL: http://godisegott.blogg.se/
Postat av: Kinn

Jaa jag blir helt glad varje gång jag tänker på det :) Min bror fick barn den 1a okt. En liten Max ^^



Ja de måste vi absolut göra! Vi har väl inte fått iordning allt än men men.. ni är välkommna hit! ^^

2010-11-03 @ 19:32:56
URL: http://tyget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0