Karate i magen

Min bebis kommer bli karateproffs. ni kan inte ana vilka sparkar jag får just nu när jag sitter här och skriver. Helt sinnessjukt hur någon så liten kan vara så stark, redan!

Jag har hunnit med att skotta fram vår ingång men den har nog redan snöat igen :/ Daníel får ta nästa vända när han slutar jobba... Måste in till stan och lämna mina papper om aktivitetsstöd. Känns så sjukt jävla drygt att masa sig ut i stormen för det. Sedan blir det städjobb ikväll... suck. Jag känner hur kraften rinner ur mig av bara tanken. Pyret tumlar runt som en galen... kanske en varm dusch kan hjälpa. Jag ska prova.

Ha en fin dag i stormen ni andra!


Kommentarer
Postat av: Kinn

Super! ^^

2010-11-11 @ 11:03:49
URL: http://tyget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0