listor är bra

Jag är väldigt mycket för listor, vilket alla som tex arbetat med mig vet... Jag skriver gärna listor på saker att göra och annat och glömmer dem sedan lite här och var ;) Men nu när man bara går hemma så är det lite lättare att hålla reda på listorna. Idag har jag bockat av följande saker på min lista:

Städa
Baka paj
Fara ut med hästen
borsta katten ren från lös päls
burit ut skrot i uterummet
målat lister och lista
(gjorde Daniel <3)
Ta ut sopor
Betala sista räkningarna

Jag har säkert glömt något nu, men det har varit en väldigt produktiv dag i alla fall. Tror jagska hoppa i säng tidigt i kväll, kroppen behöver det. På onsdag blir det nytt besök hos BM.

Om det inte är för kallt i morgon ska jag fara ut med hästen igen och då ska jag ha Sandra med mig så kan hon köra och jag fotografera. Jag bara måste dela av mig av det underbara vinterland som man får passera när man är ute med hästen. Helt sagolikt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0