Middagsgäster

Igår kväll städade jag heela dagen. Så duktig så! Mitt uppe i städruset råkade jag bjuda in mamma, pappa och lillebror på middag. Inte helt genomtänkt kanske med tanke på att det ekar i vår kyl när man öppnar den... Men sakt och gjort, middag skulle bli av! Jag vaggade iväg till affären och handlade lite nödvändigt och sedan var det bara hem och sätta igång med maten. Det blev tortilla wraps med ris, kycklig, quorn, sallad, cocktail tomater och kebabdressing som tillbehör, riktigt mumsigt och det blir så mycket mer matigt med ris i istället för att fylla upp med grönsaker och köttfärs som jag alltid tidigare gjort. På det här sättet får man mer "ordentlig" mat över, om det blir något övr dvs! Haha vi var hungriga familjen igår och lensade allt. Hann inte ens med en bild på godsakerna. Det bjöds på mycket varma skratt och bra stämning. Jag älskar min familj!


Vi fick fick blommor av mamma  och pappa <3

Kommentarer
Postat av: Kinn

Mys med blommor! ^^



Ja de måste vi absolut göra! ^^ Nån dag som passar dig extra bra? :)

2010-11-06 @ 23:12:08
URL: http://tyget.blogg.se/
Postat av: saralovisa

Åh vad mysigt! älskar spontana middagar :)



Men du 8 kg det är ingen fara! jag låg också på 8 kg plus i vecka 25, det ligger inom ramarna för vad som är normalt:) Men nog känner man sig oigenkännlig. Allt ser annourlunda ut, man känner sig annorlunda! Jag känner mig som en vandrande vattenmelon just nu. Tur att man har en karl som fortsätter att ge komplimanger.. för nog äre sårt att själv ge sig den uppuntran som behövs när man vaknar upp och ser sig i spegeln :)



Vad skönt att allt ser bra ut, kan tänka mig att det är mycket aktivitet i magen nu? Syns sparkana utanpå?



Åh tack vad glad jag blir! Det är så kul att höra att den uppskattas :) Ta hand om magen!

2010-11-07 @ 12:30:28
URL: http://saralovisa.webblogg.se/
Postat av: saralovisa

Åh vad mysigt! älskar spontana middagar :)



Men du 8 kg det är ingen fara! jag låg också på 8 kg plus i vecka 25, det ligger inom ramarna för vad som är normalt:) Men nog känner man sig oigenkännlig. Allt ser annourlunda ut, man känner sig annorlunda! Jag känner mig som en vandrande vattenmelon just nu. Tur att man har en karl som fortsätter att ge komplimanger.. för nog äre sårt att själv ge sig den uppuntran som behövs när man vaknar upp och ser sig i spegeln :)



Vad skönt att allt ser bra ut, kan tänka mig att det är mycket aktivitet i magen nu? Syns sparkana utanpå?



Åh tack vad glad jag blir! Det är så kul att höra att den uppskattas :) Ta hand om magen!

2010-11-07 @ 22:55:21
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0