Mulet

Det är grått och mulet idag. Jag känner mig otroligt nedstämd... är en total "vädermänniska" så fort solen inte skiner och himlen är grå så blir jag också grå. Jag vet inte varför, det bara är så.

Det var ingen fara med Daniel, bara någon dryg långdragen hosta förmodligen. Men ändå skönt att få det bekräftat! Just nu är jag ensam hemma hos mamma och pappa. Brukar gå över hit när jag vill komma hemifrån, perfekt att ha dem nära till hands ibland.

I kväll blir det bättre, det är ju mycket bra på tv. Jag tröstar mig med tv tittande. Start 21:00 Desperate housewifes, cougar town, the middle mm ja ni ser ju. Bänka er framför kanal 5 i kväll med start klockan 21. Det ska då jag göra!

Nu ska jag krypa ihop till en boll i deras nya stora soffa.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0