Ni

Först och främst vill jag säga tack till alla er som kommenterat de senaste inläggen och visat ert stöd! Det är sådant som ger mig hopp tillbaks på medmänniskan. Ni känner inte dessa personer, men ni visar ädå att ni bryr er och det betyder enormt mycket!

Jag kan glädja er med att min sambos bror nu har fått flytta från intensiven till den allmänna vårdavdelningen. Vilket innebär att den största faran är över. Han är en stark person och försöker trots allt detta hemska vara positiv när han får besök. Starkt.

Nu ska jag springa upp och rota fram kläder för idag börjar nämligen min "gravid yoga" Jag är hur taggad som helst! en gång i veckan, 2 timmar per gång ska jag få lära mig med en grupp andra blivande mödrar att hitta lugnet, prata om förlossning mm. Det kommer bli tipptopp! jag ska uppdatera er mer om det sen, nu måste jag hitta klädersom inte sitter åt... Vilket börjar bli svårare och svårare ;)

Ta hand om er och de ni älskar, allt kan förändras inom loppet av en sekund.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0