Oops

Idag har jag spenderat en härlig dag på stan med Sanna. Det blev lite förbjuden shopping trots alls, en tröja och en hårfärgning till mig jag är så sinnessjukt less på att mitt hår är sju olika nyanser. Jag köpte även ett par skor till Daniel, välbehövligt! Jag är en snäll flickvän (ibland).  Jag har betalat en del räkningar men har alldeles för många kvar. Dock fick jag en riktigt trevlig överraskning när jag kom hem och kollade kontot, min dagsersättning var på 600kr mer än vad jg hade fått veta över telefon. Inte illa!

Jag har gjort en upptäckt idag... Man kan INTE bleka håret och färga ögonbrynen samtidigt... Jag ser inte klok ut! Jag är ju ingen kemist direkt så inte hade jag kunnat förutse att ögonbrynsfärgen skulle reagera som den gjorde när den kom i kontakt med blekningsmedlet som hamnat lite utanför. Det blev kolsvart! Jag skrattar bara åt eländet ;) vad annat kan man göra?

Fick även 50:- från H&M idag med posten, tackar! Så det blir väl att shoppa loss för 50:- i morgon när jag ska träffa Julia på stan.

Just nu sitter jag här med svarta ögonbryn och blekmedeli håret oh so sexy. Blir att lägga en inpackning sedan och försöka skrubba nyllet så ögonbrynen kanske blir mer åt det mörkbruna hållet, som dom ska vara. Wish me luck!


Puss!

Kommentarer
Postat av: Sanna

Tack för en trevlig dag! Jag blir ju nyfiken på hur du ser ut nu, haha. Jag färgade ögonbrynen på salong en gång och helvete hur jag såg ut, som en jävla kille med typ världens tjockaste ögonbryn kände jag mej! När de blev mörka så såg man ju varenda strå så det kändes som jag fick dubbelt så tjocka bryn, hahahahhaha

Aldrig igen säger jag bara

2010-11-27 @ 23:29:10
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0