Stackars lilla barn

Nu har jag slavat i köket och varit riktigt duktig. Ris och spenatstuvning med quornbitar i! Har ingen aning om det är gott, det såg inte så inbjudande ut men det kan nog funka. Är man hungrig så funkar allt som jag brukar säga... Enda problemet är väl att jag inte är hungrig, alls!? Men jag sk ändå klämma i mig något. Det bir lätt vanilj yoghurt med...coco pops! Stackars pyret, vilken näring...Får mumsa i mig en apelsin eller två lite senare för att jämna ut det. Jag vet inte, hela dagen har gått till spillo. Tror det beror på att vädret har varit lite gråmulet idag, jag är så fruktansvärt lättpåverkad av vädret.

Sambos bror blir utskriven idag och flyttar tillfälligt innan den riktiga flytten äger rum. Med dagens psykbryt där ute så vill man ju inte säga vart han flyttar. Man vet aldrig när nästa idiot slår till.

Nu ska jag krypa upp i soffan hos min älskling och bara mysa av att han är hemma i kväll. Min man är den bästa i världen, hur kunde jag ha sån tur att han ville ha mig? :]



Tummen upp för det gott folk!

Kommentarer
Postat av: Jasmine

Svar: Skönt att du och lillen i magen mår bra.

Själv mår jag okej. Är lite förargad över att min vinterjacka är borta, puts väck. Det btyder att jag måste köpa en ny, olyckligt nog. Men det är bara att acceptera.



Kram

2010-11-18 @ 21:51:59
URL: http://rosanatt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0