Vi mår bra

Idag har jag varit på sjukhuset och kollat min hand, samma gamla visa. Dom vet inte vad som är fel och propsar på att jag ska undersökas för ev. Bröstcancer. Jo tack... Men sedan blev det trevligheter när jag mötte upp min vän Erik på stan! Vi satte oss och snackade bort tre timmar bara sådär. Oj vad jag har saknat den människan alltså! Så lättsam och bra att umgås med, man mår bra av den människan.

Det blev lite julhandlande trots att budgeten verkligen inte tillåter, men julklappar måste man ju få köpa. Det är ju inte till mig iaf. Dock unnade jag mig två flaskor alkoholfri glögg. Jag ÄLSKAR glögg! Skulle dricka glögg året om ifall det var möjligt. Kanske ska köpa upp ett lager det här året så man kan sitta där i juli och smutta på en glögg ;)

Bebisen sparkar och har sig och magen växer. Har inte vågat ställa mig på vågen sedan sist, men i morgon ska jag nog göra det... Jag måste! +8 låg jag på senast men det känns som mer nu. Hemska tanke.

Igår beställde vi en spjälsäng:

Spjälsäng Nina - Svart
Sängen kommer från www.annaaxel.se grymt bra hemsida för den som väntar barn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0