Brand new day, and design!

Hej på er!

Måste bara börja med att fråga, vad tycker ni om min nya design? Eller nu ljög jag, den är inte min. Jag laddade faktiskt hem den. Hett tips till en bra sida för er som inte orkar sitta själva och strula med kodmallar och dylikt. Ni som är lite som jag... ;) Tescho 

Idag står ute-aktivitet på schemat. Eftersom jag bara blir tjockare och tjockare så har jag som tidigare känt lagt ned ridningen. Dels för att jag inte vill plåga min stackars häst men också för att jag inte vill att något ska hända pyret om hästen får hjärnspöken och skulle slänga av mig. Så idag ska en tjej komma och provrida klockan ett och funkar allting bra och vi kommer överens så kanske det blir hon som i fortsättningen får sköta ridningen tills pyret är ute! :)

Annars mår vi bra båda två. H*n rör sig mer och mer livligt där inne och jag längtar tills Daniel också kan få känna det lilla livet när han lägger handen på min tjocka mage! Men tills det händer så nöjer han sig med att lägga sig nära,nära och prata med pyret.

I morgon är det löning och räkningar ska betalas. Can't wait... en dag i taget, just så var det ja.

Hoppas ni får en fin vinterdag!


Jag bjuder på ett kort av min pärla från förra vintern.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0