Duktig

Idag har jag varit och simmat, igen. Jag håller igång rätt bra må jag säga och har lagt på mig ganska exakt sju kilo under fem månader. Men ha i åtanke att jag väntar barn...! Jag är nu i vecka 20 + 2. Pratar med lilla pyret varje dag och känner mig så lycklig!

Om någon hade sagt till mig för ca 3,5 år sedan att jag skulle träffa min drömkille, förlova mig, köpa radhus och skaffa barn så skulle jag förmodligen ha skrattat den personen rakt i ansiktet. Varför? Jo, för att för 3,5 år sedan mådde jag skit. Jag var så långt ner man bara kan komma. Enough said. Nu är jag här, idag är jag lycklig och det är nästan, nästan, så att jag kan säga att alla hårda år var värda att ta sig igenom för att få komma hit, där jag är idag.

Jag har min underbara sambo att tacka för mycket. Mer än han kan ana. Men jag hoppas att jag kan ge tillbaka lika mycket kärlek till honom, som han gett till mig.

Godnatt



















                                                                                                                                                                                                                Bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0