En kväll på jobbet...

En kväll på jobbet, när man står i garderoben och tar emot och lämnar ut jackor kanske inte låter så övrdriit spännande. Men vi på H****s har aldrig tråkigt! Igårkväll hittade jag tex robin fastkejad med handklovar vid diskmaskinen medans vakten stod och riktade vattenslangen mot honom och sa "lovar du att du ska vara snäll i två veckor nu?" varpå Robin höll på att kissa ner sig av skratt. Det var en syn kan jag lova. Oj vad vi skrattade åt den stackars pojken! Robin försökte ge igen med att täcka en av ingångarna med gladpack och ropa på vakten som skulle gå i fällan, men åter igen så blev det robin som åkte dit!

En annan vakt bjöd på godis hela kvällen och några glas minrealvatten med is, citron och lime slank ner i min mage! Sedan fortsatte tokerierna. Men jag älskar mitt jobb. Jag älskar de människorna jag jobbar med. Vi är ett jävligt skönt gäng! Kickoff nästa söndag det ska bli sjukt kul!

Idag ska jag och Daniel på hans kompis Bröllop, klockan ett ringer klockorna för de lyckliga. Dom fick väldigt fint väder på sin stora dag iaf. Ska göramig i ordning nu, men först...



GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN LILLEBROR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0