Fattig kan vara lycklig

Hej på er!

Ekonomin tryter och det är ingen hemlighet men jag är så lycklig ändå. Igår hittade jag en brödrost för 249:- på rea hos expo. Jag har inte ägt en brödrost sedan jag flyttade hemifrån vid 17års ålder, jag är idag 21år. Där kan vi snacka uppoffring. Nej skämt och sido, men allvarligt jag hade gärna haft ett fett bank-konto överfyllt med cash så man kunde spendera en hel del men ha ännu mer kvar. Men men, drömmar måste man få ha! Om man kunde leva på luft och vatten skulle världen vara en bättre plats. Pengar är grunden till såmycket onödigt bråk och konflikter. Håller ni inte med?


Kommentarer
Postat av: saralovisa

Huuh här känner jag igen mig, jag inte fått in en krona sen augusti! Samtidigt som man nu växer ur kläder på lopande band!



Förlåt men detta är nog det senste svar jag kläckt ur mig någonsin. Det är så många järn i elden hela tiden,

Till att börja med, tack så jättemycket och ett stort GRATTIS till dig och magen. I vilken vecka är du nu? och hur mår du i din nya kroppshydda?

Man blir verkligen helt omtumlad av att vara gravid. Allt händer på en gång och man känner precis ALLT samtidigt!

2010-11-01 @ 11:31:43
URL: http://saralovisa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0