Igår hände det!

Igårkväll kände jag den första riktiga sparken, när jag höll handen på magen <3 Jag har känt bebben röra på sig länge men det har inte varit tillräckligt starkt för att någon annan ska kunna känna det om de håller handen på magen. Men nu börjar den bli starkare så snart kanske pappa Daniel också får känna hur det lilla livet sparkar på där inne.

Idag har vi lite ärenden att uträtta. Kan inte säga mer än så för tillfället, men går det åt skogen idag vet jag inte vad som händer. Mina hormoner...Jag känner inte igen mig själv. Igårkväll började jag lipa för att Daniel kallade mig för "snorunge" på skoj!? Jag blev själv helt chockad och skrattade och snörvlade om vartannat. Daniel kunde inte hålla sig för skratt, jag måste ha sett rätt skräckslagen ut! Min kropp har ett eget liv och jag är inte alltid med på noterna...

Nej, dags att göra sig klar. Och just det! jag fick just ett sms från posten, mitt paket från ELLOS har kommit! Dagen började ju bra iaf... Hoppas den fortsätter så!


vi ses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0