Jobb

Sitter hemma hos mamma och pappa just nu och njuter av lugnet. Pappa lagade middag ikväll, helt otorligt. Det tog honom bara 50 år och den senaste iphone för att komma till skott. Oj, han älskar sin mobil! Men men, mamma är nog glad att han upptäckt att man kan ladda ner recept i telefonen... Gott var det iaf! Good job dad!

I kväll ska jag jobba, igen. Men det är garderobstjänst så det känns helt OK. Bara det inte blir lika mycket som igår, för då dör jag! Börjar 21 så jag ska försöka passa på att sova en liten stund innan det är dags. Det som håller mig på gott hunmör i kväll är att jag har kvar av "raskannas" pannkakor i kylen. Jag älskar pannkakor med hallonsylt :]

Vad gör ni i kväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0