Kickoff med jobbet

Igår hade vi kickoff med jobbet. Vi visste inte vart vi skulle i förväg men slutade i skellefteå och busade runt på boda borg hela dagen. Det var hur kul som helst! 16.00 var det middag i form av grillbuffé och efter det var det dags för hemresa. Vi var tillbaks i Umeå kring 19.00 och det flesta var smått onyktra/väldigt fulla och glada. Vi bestämde oss ganska snabbt för att dra vidare till olles och fortsätta trevligheterna. Sakt och gjort, några av oss åkte hem och bytte om och sedan möttes vi på Olles. Drinkar, öl, champagne strömmade in. Alkoholfritt för mig såklart, men jag fick också alkoholfria drinkar. Det blev väldigt mycket skratt och hjärtan som lättades. Andreas fick en storebror och jag tror att vi alla kom närmre varann som privatpersoner och inte bara som arbetskollegor. Det var en väldigt trevlig kväll med gänget och jag hoppas det blir fler såna!

Nu ska jag fortsätta se på top model och bara chilla resten av kvällen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0