Me <3 Sheperd

Jag hoppar runt av lycka! Förra säsongngen köpte jag mina allra första sheperd skor. Jag blev fast från första stund, så fast att jag köpte paret i svart, strl 42 eftersom det var de end som fanns kvar på rean (jag har egentligen strl 38-39) då köpte jag den högre modellen men den hade dom inte tagit hem i år på Nilsons i stan så det var surt MEN istället så hittar jag dem i ellos katalog som låg och väntade i min brevlåda när jag kom hem! Jag klickade såklart fram den högre modellen men upptäckte att den bara fanns i strl 41-42 nu, surt. Så jag kollade den lite lägre modellen och den fanns i min storlek! Plus 40% rabatt så de blir mina för strax över femhundringen, istället för 900:- nånting som de egentligen går lös på. Underbara dag!


1001285_9

Bild  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0