Morgonmys

Här sitter jag med en massa tända ljus och dricker varm choklad. Det förtjänar jag för min rygg håller på att ta kål på mig! Jag kan inte minnas hur det var att leva utan ryggproblem? Efter att ha blivit påkörd bakifrån av en bil när jag satt på moppen samt x antal ridolyckor genom åren då man slungats av hästen har satt sina spår. Men men, man ska inte klaga. Jag har ju lilla pyret i magen som sparkas och lever rövare för fullt, en underba sambo, världens bästa familj (och ska ju snart ha en egen) , mina djur, fantastiska vänner, Julia... Ja jag skulle kunna fortsätta i evighet.

Det är höst och kallt och blåsigt men jag sitter inne och myser. Tända ljus är hög mysfaktor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0