Morgonstund

Här sitter jag ensam på nedervåningen i soffan och myser i en oversize stickad tröja. Hunden ligger på golvet vid min vänstra sida och snarkar fridfullt. Daniel sover. Hela huset är tyst förutom det, jag trivs.

Sitter och funderar på lite inredningsideér och hur vi ska hinna färdigställa saker och ting här hemma innan jul. Det brukar oftast lösa sig men det är skönt med en strukturerad plan ibland... Idag ska jag se till att gulla ordentligt med Daniel så att han kanske kan tapetsera en vägg i köket i alla fall.

Tiden flyger förbi, snart är det jul! Det känns inte riktigt, det går så fort att jag knappt själv hinner med. Men jag längtar. För första gången på många år längtar jag till julen!

 


Bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0