Myskväll

Jag ska strax hoppa in i duschen och fräscha till mig lite. Jag luktar häst... Inte för att jag klagar men det det brukar inte vara en så uppskattad doft av andra... haha! Jag skulle lätt kunna bo i stallet.

Idag har jag fått umgås lite med min bästa Julia och käkat lunch med båda mina älsklingar Julia och Daniel <3 Det blev inte så myclet fyndande på kupan för min del, jag var mest kissnödig hela tiden. Men sedan, efter lunchen så lämnade jag dem två och spurtade in till stan på min räsermoppe. Fyndade två vanliga kjolar i svart och mörkgrått så det blev en av varje. Sedan träffade jag några gamla klasskompisar från gymnasietiden så det blev kaffe och varm choklad på café station. *yummie*


När det var dags för alla att gå skilda vägar så strosade jag vidare en liten stund på stan. Blev en sväng förbi Gina där jag fyndade koftan jag kollade på så sent som igår, men idag var den nedsatt till halva priset! nice.

Väl hemma var det bara att svida om och inse att inga täckbyxor passar längre (magen är för stor) byta om till varma kläder och sedan ner till stallet. Körde bara korta slingan idag, det var så förbannat kallt och isigt överallt. Jag gillar inte den här mellanperioden innan det riktigt har kommit snö och det bara är is och elände istället. Men men ska väl inte klaga, blir desto mer myskvällar med älskling. Idag åt vi färsk pasta och hemlagad köttfärssås (veg såklart) super gott var det!

Nu blir det duschen och sedan ska vi gå över till mamma och pappa och mysa. Rymma från renoveringskaoset en liten stund...

Vilken är din varma favoritdryck såhär på hösten?


Bild


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0