Påväg tillbaks

Godmorgon!

Idag mår jag något bättre och känner att jag kan blogga en liten kortis. Har sjukanmält mig från jobb i helgen, för att vara på en arbetsplats med resturang dagen efter att man spydde sista gången är ett big nono. Jag vill ju heller inte riskera att smitta mina stackars kollegor! tråkigt bara för jag missar jubileums helgen :( Harrys fyller 5år, så gott folk har ni åldern inne (23år) så är Harrys the place to be i helgen!

Jag har tagit mig i kragen och lagt ut en annons för önskad hjälp med min underbara häst nu. Jag rider inte nu när jag är gravid. Dumt att riskera något! Men nu saknar jag det så extremt mycket att jag verkligen räknar ner dagar tills bebben är ute och man kan börja med skogsritter igen! 

Nej, nu ska jag göra en rykande kopp te och krypa upp i soffan.

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

för vårt badrum har mögel, och när vi kontaktade hyresvärden om att vi ville besikta vår ventilation sa hon bara att vi DUSCHADE FÖR VARMT! Samt att vi kanske själva måste betala för ugnen som har gått sönder.



Jag menar... hela poängen med hyresrätt är ju att man får hjälp med sådana saker. Annars kunde jag ju lika gärna köpa hus för mina sparade pengar!

2010-10-22 @ 10:35:39
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Kristin Jonsson

Hejsan gillar du elov o beny in på min blogg för att höra deras senaste låtar eftersom elov är min pojkvän:)o gillar du maria popko ifrån skånefruar in och läs min intervjuv om henne jag själv gjort? kika då in på min blogg! // kristin!

2010-10-22 @ 14:29:37
URL: http://kriistiinjonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0