Utslut

Min rygg tar död på mig. Just nu campar jag i mitt eget sovrum eftersom sängen är för mjuk för min rygg så jag igger på en madrass nere på golvet. Men ändå. Ryggen värker och pyret tumlar runt om nätterna och håller mig vaken. Just nu kan inte ens smink hjälpa påsarna under mina ögon. I look like a freakin panda... Men inte ska jag klaga!

Jag har tvättat ansiktet, klätt mig, betalat räkningar, borstat tänderna. Ja typ det som bör göras varje dag (bortsett från att betala räkningar då) Jag är fattig men glad ändå. Idag ska jag vara helt naturell hela dagen. Orkar inte sminka mig men sedan är det också ett sätt att spara in pengar... Att slippa köpa en ny mascara varje månad tex.

Igår beställde vi vår barnvagn! Jag fick som jag ville till slut med både modell och färg. Jag ä nöjd ända in i själen! Emmaljunga is the shit. Jag kan inte riktigt förstå att jag ska bli mamma på riktigt. Det blir mer och mer verkligt för varje dag och spark som passerar. Jag njuter.

Idag ska jag försöka övertala Daniel att vi ska åka och kolla på någon tapet som vi kan ha i hall samt kök när badrummet är klart. Men under tiden så kan ju jag göra lite förarbete så som att slipa och spackla iaf så jag får känna mig liite duktig åtminstone. Just nu är jag bara tjock och lat tycker jag.

Nej dagen har börjat, dags att sätta igång så man inte hamnar helt efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0