Vi är vakna

Vi är vakna båda två, jag och bebben dvs. Jag sitter här med datorn och försöker ta det lugnt medans bebisen verkar hålla på med morgongympa därinne. Men det är mysigt, jag klagar verkligen inte! <3 I natt drömde jag att jag hade fött. Jättekonstig dröm... I drömmen vaknade jag upp på sjukhuset och var tillbaks i min "normala" kropp. Bebisen var ute och jag fattade ingenting, hela förlossningsmomentet var som borta... Vi fick en liten pojke i drömmen. Det var det som var sammanhängande, sedan drömde jag om en massa osammanhängande saker som barnvagnar, stygn i underlivet, blöjbyten, bebis-skrik osv Nog för att allt sådant hör till i verkligheten men drömmar kan ibland bli lite förvridna. Jag är så spänd på vad vi ska få, en pojke eller en flicka? Vad tror ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0