YES!

Idag var vi på banken och kollade om ett nytt lån för att kunna fixa toaletten här nere. De som tidigare bodde här hade rivit ut allt och tänkt göra om den men ångrade sig sedan och sålde utan toalett, de tänkte att det var lika bra att de nya ägarna fick göra precis som de ville och det tackar vi för! Så nu har vi varit ute och flängt hela dagen och letat material, tjuvkollat på kakel och golv men det blir senare. Vi är hur som helst taggade båda två och jag tror det kommer bli riktigt bra... Tur man är tillsammans med en handy man!

Han har redan satt igång min älskling, bäst jag sätter igång med middag åt min duktige karl. Det ä väl det minsta jag ka bidra med eftersom jag inte förstår mig på tätskikt och golvvärme mm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0