Barnvagns-shopping

Idag blev det stan som sagt. Jag skippade vinterskor, det blev alldeles för dyrt i slutändan. Men jag hittade en härlig vinterjacka som var nedsatt till 700:- en baddräkt och en grym klänning från VILA plus en kofta. Bilder på allt kommer senare!

Det jag tänkte skriva om nu är barnvagn. Det är en hel djungel därute. Ni anar inte, jag anade inte... Man blir helt snurrig av alla erbjudande, olika funktioner, fördelar och nackdelar, ligg och sittdelar. Ja... ni kan kanske tänka er. Men idag hittade jag vagnen jag vill ha. En vagn av märket "emmaljunga". Det är en kombivagn där man får med det mesta. Hittade ingen bild på exakt den vagnen men här är en liknande modell.





Den är väldigt lättkörd och enkel att vika ihop om man ska stuva in den i bilen vilket jag gillar. En barnvagn ska inte vara en hel vetenskap, man ska kunna göra det snabbt och enkelt utan att läsa en manual på 800sidor. Denna vagnen jag pratar om hittade vi på babyproffsen, ersboda. Paktepriset ligger på 8000:- och 8400:- om man vill ha lite bredare däck som Daniel tjatar om. Men visst får jag bestämma vagnen så kan han få bestämma däcken ;) Bara det bästa är bra nog åt våran lilla bebis!

Vi längtar efter dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0