Date med Julia

Godmorgon!

Här sitter jag ensam. Daniel och hunden sover och vakna med the voice står på i bakgrunden. Jag har kanske vaknat 10 gånger under natten av att antingen vara kissnödig eller hungrig sjukt irriterande. Till slut gav jag upp så nu är jag vaken. Har gått på toa och sedan ätit tre rostade mackor och druckit ett glas juice, så nu känns allting bättre. Redo att möta dagen!

Idag ska jag och Julia gå på stan. Kommer att bli toppenmysigt trots regn. Är så sällan vi hinner ses nuförtiden när bruden pluggar på heltid och jag jobbar konstiga tider. Ja ni vet säkert hur det kan vara. Jag ska göra något jag aldrig tidigare gjort och som jag aldrig trodde att jag skulle göra. Jag ska lägga upp en "dagens outfit" bild! och nej det beror inte på att jag tror att jag är modemedveten, jag är en väldigt bekväm människa, men jag vill visa folk därute som har fördomar mot att vara "bekväm" i sina kläder och som verkar tro att såna som jag som tar bekvämt före moderiktigt alltid går runt i mjukisar. That's not the case! ;)



Bekväm men stilfull? :) och även första officiella bilden på bebbe-magen.
slutet på vecka 19.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0