Jag älskar hösten

Hösten är förmodligen min favoritårstid! Så mycket starka färger, lagomt kallt och man får ta fram sina fina kappor och varmare skor. Me like! Dock har jag blivit för tjock för mina kappor det här året, men nästa höst!

Idag har jag och Daniel varit ute i Vännäs och hälsat på hans mamma. Vi blev bortskämda med lunch och Daniel blev klippt men som om inte det var nog så skickade hon även med gofika (hemmagjord saft och blåbärspaj) när vi skulle hem! Tack Anette!

Jag vill också bli huslig. Baka bullar och eget bröd... Att göra egen saft är nog inte min grej, men jag vill bli duktigare i köket känner jag.. Dock är jag en person med extremt kort tålamod. Jag vill var bra på något på en gång annars skiter jag i det. Jag tar inte misslyckanden så bra med andra ord. Jag är min egen värsta kritiker! Men något jag blev nöjd med var dagens outfit, söt och vääldigt bekväm.



Vad tycks om mina extremt (o)matchande hello kitty sockar? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0