Morgonstund

Igår var jag hos mamma och pappa på middag, alltid mysigt. Lillebror stod för förrätten som bestod av lufttorkad skinka med philadelphia och soltorkade tomater.



    
Brorsan kan ju...            Mamma stod för varmrätten...

och efterrätten glömde jag fota ;) Men det var i alla fall pappa som stod för den, det blev rostad havre med en gnutta sirap tror jag, blåbär och glass. Riktigt smarrigt!

Idag är planen att ta sig iväg och träna, handla mat och övriga hushållsartiklar. Inte det roligaste men det kan vara ganska skönt att komma ut lite själv också. Daniel och hans bror ska köra x antal mil för att kolla på en ny bil till Daniel. Man blir alltid orolig när dom ger sig iväg på dessa turer...

Nej, nu ska jag gå upp och väcka min lilla sömntuta så han kommer sig iväg i tid.

Vad gör du idag?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0