Shop til you drop!




Idag har varit en bra dag. God mat, bra sällskap och trevlig shopping. Kanske lite för mycket shopping men ändå, det är så sällan nu så den smällen får jag ta! Jag och Julia inledde dagen med lunch på barista. En grillad macka med mozzarella, pesto och soltorkade tomater samt ett glas isvatten och en latte. Mums!





        
                                                                  Dagens shopping... (:


Och nu sitter jag här ensam hemma med datorn efter att ha sett idol hos mamma och pappa och druckit iskall brämhultsjuice. Passade på att testa min nya ansiktsrengöring också, ser man ut såhär så kan man inte vara annat än nöjd!




Jag bjuder på den! sov gott om ni kan efter denna bild ;)

xoxo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0