Break a sweat

Detta är min nya kategori "mat & träning" där jag ska försöka vara duktig på att uppdatera så att både ni som läser och jag sjäv kan följa framstegen jag förhoppningsvis gör :)

Hurtbullen har varit i farten igen! har avverkat 8km i mina nya reebok "easytone", 4km i medvind och 4km i kraftig motvind. Jag rekommenderar dessa skor starkt! Det fungerar verkligen. Jag har ont i vader,baksida lår och rumpa efter bara denna promenad(!)



reebok "easytone" 799:-


exakt 2 månader och 1 dag efter BF. Ja, det tar emot
att lägga upp denna bild ska ni veta men jag jobbar på det...
kom gärna med lite motiverande feedback!


Veckomatsedel:

Onsdag:
Grekisk sallad med mozzarella ciabatta

torsdag:
Grillat pitabröd med kronhjärtskocka & fetaost

fredag:
Grillade champinjoner med pesto & bulgur

lördag:
Quesadillas med salami & mozzarella

söndag:
Sallad med matvete & grillad halloumi

måndag:
Heta wraps med sweetchili quorn & feta créme

tisdag:
quornfärs &svamppanna med ris

onsdag:
pastafjärilar med osttärningar,tomater & rucola

Samtliga recept hittar ni i ICA: s tidining "billiga veckan" jag har bytt ut köttet i de flesta rätter mot veg alternativ eftersom jag själv föredrar vegetariskt i de flesta fall.




Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

vackra vackra människa, du är så duktig och kommer klara det så himla bra. Jag tror på dig!

2011-04-18 @ 15:07:47
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: Sanna

Du klarar det galant! Sen kan du väl vara min personliga tränare så jag kommer i form också!



Åh lillkillen är 2 månader redan! Han borde ju när som helst kunna hålla nacken själv då :)



Älskar billiga veckan tidningen! Brukar va bra snabba och billiga recept :)

2011-04-18 @ 18:06:28
Postat av: emmy

You are azum!!!

2011-04-19 @ 07:23:50
URL: http://emmyemms.blogg.se/
Postat av: Kinn

Vill också ha såna skor! :) hojta till nån dag då vi kan ta en prommis! :)

2011-04-22 @ 21:55:03
URL: http://tyget.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0