En dag i solen

Idag åkte jag in till stan på morgonen. Kollade tänderna hos mammas chef uppe på "city tandläkarna" Inga tandtroll (hål) den här gången heller! Har inte haft ett enda hål i hela mitt 22åriga liv. Den ni! Mötte sedan upp med min favvo brutta Emmy för lunch i solen och mjukglass på torget. Allt var awesome, bortsett från dom äckliga måsarna som skränade och hade sig. Usch, gillar inte fåglarna i stan.

Nu ser jag film med älski, "stulna år" så jag ska återgå till den. Reklamen tog äntligen slut. I morgon blir det ut i skog och mark och köra häst med Sandra! Livet leker!

Kommentarer
Postat av: emmy

Stulna år är sjukt bra!!

2011-05-01 @ 18:59:24
URL: http://emmyemms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0