En dag med mina pojkar


Det började med en lugn morgon


Följt av lite sånthär när han spottade iväg tutten



Men sedan gjorde vi oss i ordning och jag återupptog min kärlek för
svartvita fotografier


Väntar på Daniel för "ovanlighetens skull" vi åkte och köpte oss lunch från subway
och rullade sedan ut mot ICA MAXI för att sitta och njuta i solen. Det var många andra
som delade vår briljanta idé men vi hittade en lugn plats som var perfekt för oss...


...trodde vi. Vi fick besök av denna skönhet som tyckte att vi skulle dela
med oss av lunchen ;)


Men när det inte bjussades tillräckligt så drog den sig tillbaka igen.


Men lika glada var vi ändå!


Jag älskar dig så det gör ont! ♥


jag: "Man kan inte tvinga till sig kärlek!"
Daniel: "Det kan man visst det! *SMACK*"


Lilleman vaknade och ville också vara med


Vi myste på i bilen på väg in tillbaka till stan. Han älskar att åka bil!


så mycket att det oftast är svårt att hålla sig vaken!


Medans lillhjärtat sov så gjorde vi premiär för årets första mjukglass!
Ett fantastiskt avslut på en underbar dag med mina pojkar




Kommentarer
Postat av: Emelie- Mamma till Lilly

Åh vad mysigt det såg ut :)

2011-04-26 @ 22:08:22
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0