Godmorgon

jag och Rasmus sitter och diggar till the fray-she is. Jag är extremt morgonmosig idag. Fuskade igårnatt och gick in på webben och kollade in nästa avsnitt av Grey's anatomy. Ni som såg gårdagens avsnitt förstår nog varför! Slår vad om att det var många fler än jag som gjorde samma sak. Jag har nog påriktigt aldrig gråtit så mycket till ett tv program som jag gjorde igår. Ni som gjorde som jag och fuskade för att se hur det gick, ni förstår säkerligen vad jag menar. Ni som inte sett nästa veckas asvnitt, gå in på kanal5play.se nu och se vad ja pratar om. Av någon anledning har allt som innefattar bebisar blivit så extremt känsligt att se för mig... Kommer hormonerna någonsin bli vad dom en gång var efter en graviditet?

Nej nu ska jag ut och bränna bort lite mer mamma kilon. Älskar att min nya granne ganska nyligt fått sitt andra barn så att jag har någon att promenera med! Snart blir det en riktig grabbhörna här på området. Jag med min Rasmus, grannen bredvid oss har en liten kille och så min barnvagns-promenads-vännina som nu har två söner samt att ett nytt par ska flytta in mittemot oss med sina två söner. Haha, pretty awsome, huh?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0