Grattis till mig!

22år idag!

Morgonen började underbart men en sambo som kom med fika på sängen och en överlycklig hund som bjöd på en stor blötpuss mitt i nyllet! (Hunden får annars inte ens vara på övervåningen så han förstod nog att det var något speciellt idag!) Daniel bjöd på fika och Rasmus på en sprängfylld bajsblöja, min lilla älskling!

Jag fick två underbara tröjor av Daniel, en som jag hade önskat mig och så hade han hittat en till jättefin blus. Tur man har en kille med bra smak ;)

Har härjat på med dammsugaren och moppat golven nu på morgonen så nu är det rent och fint igen och doftar citron i hela huset. Vet inte om det blir så mycket gäster idag, fick många återbud pga sjukdom men dom får komma någon annan dag istället i så fall. Fika finns det gott om. Snart kommer Rasmus mormor och morfar så jag ska passa på att pussa lite extra på Daniel innan dess.

Hoppas ni får en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Emelie- Mamma till Lilly

Stort grattis i efterskott, härligt att se att du hade en fin födelsedag :)

Kram

2011-04-10 @ 11:43:56
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0