"Idag är en bra dag!"

Kom tillbaks från min promenad för en stund sedan. Ganska nöjd med att klarat av 8km på 1,5 timme med hund och barnvagn Utan att dö på kuppen! Men "idag är en bra dag" som sms:et jag fick av emmy talade om i morse, haha, underbara! Har hunnit städa i köket och dammsugit också. ska ringa Daniel och tvinga honom att köpa med sig "påskgodis" hem för jag har fan inte tid att baka mer innan jag fyller år. Det får räcka med en dekorerad kladdkaka! Folk har nog överseende med tanke på att jag fortfarande är ganska "färsk" som mamma :)

När jag har tid ska jag försöka mig på att baka emmys ljuvliga "chokladbullar" vanlig bulldeg men istället för kanel och socker tar man kakao och vaniljsocker, var det så? Sjukt goda i alla fall! Har ni något bra tips på enkelt "påsk" fika, lämna gärna en kommentar!


Kommentarer
Postat av: emmy

Kakao och florsocker ;-)

2011-04-07 @ 20:33:32
URL: http://emmyemms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0