Idag.

Idag fick jag äntligen komma ut på min efterlängtade ridtur! 2,5 timme var jag ute med min pärla. Hon är helt underbar, förstår inte hur jag kunnat hålla mig ifrån att rida så länge. Men det är klart, beslutet att sluta rida var inte svårt när jag viste att jag väntade barn. Dumt att ta onödiga risker! Men nu är jag tillbaks i sadeln :)

Sms:et jag skickade till mamma när vi var tillbaks i stallet:
"Nu är vi tillbaka. har ridit i 2,5 timme!
Vi är båda svettiga, men bara en av oss är julbent..."

Det var helt underbart att få spränga fram genom skogen igen. Det kändes verkligen inte som om det var så längesen sist, tills jag hoppe av igen. Oj vilken träningsvärk jag har nu, ni anar inte! Men jag gillaré! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0