love it!

Idag har varit en sjukt bra dag! Började morgonen med en barnvagnspromenad, 8km som vanligt. Sprang in på ICA på vägen hem så grannen min som jag promenerade med fick vakta hunden. När jag kom ut så kom det fram en man och berömde min hund för att han var så sjukt snygg i färgerna och kroppen. Han pratade lite om hur tråkigt det är att se hur sönderavlad schäfern har blivit osv och tyckte det var jättekul att se en "riktig" schäfer.  Sedan kom jag hem, myste med pojken min och sedan parkerade jag barnvagnen ute på uteplatsen och slog mig ned med min nyinköpta bok och en tallrik färsk ananas, inte dumt!

Gjorde middag till gubben lagom tills han kom hem och sedan slängde jag mig på cykeln och tog hunden i släptåg ner till stallet. Lämnade hunden i stallboxen och for sedan ut på en skogstur. Red lätt nästan hela slingan som är milen lång. Kom tillbaks till stallet, pysslade om hästen och städade undan efter mig och cyklade sedan hem med hunden.



Nu sitter jag här, alldeles matt i kroppen. Känner hur träningsvärken börjar smyga sig på. Men jag är nöjd, så otroligt nöjd! Min kondis har förbättrats avsevärt och är nu förmodligen bättre än den var innan graviditeten tom. I'm lovin it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0