Lycklig ända in i själen!

Just nu är jag totalt lycklig ända in i själen! Har nyss kommit tillbaka från stallet. Vart ute och ridit min pärla i 2h, igen. Idag flöt allt som ett rinnande vatten, efter lite trots och krumsprång men till slut så! Samspelet vi hade var så bra att jag nästan blir tårögd! haha. Nördigt kanske men andra hästmänniskor skulle fatta vad jag menar! Så skönt med lite belöning för mödan man lägger ner. Idag var hon helt underbar!

Min belöning för att ha varit duktig blir att bada min lille kille och att städa köket. Tack liksom?... Nåja. städa köket kan jag nog sätta Daniel på, jag har ju faktiskt gjort mycket annat idag! Nej nu ska ungen få ett bad och om jag hinner med ska jag själv duscha innan desperate housewifes börjar annars blir det efter.

So long, for now!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0