Mammas lilla hjärta

Rasmus är så underbart duktig! Han sover 3 timmar i sträck, ibland mer (!) vilket tillåter mig att göra en massa nyttosaker. Igår vart det storstädning och byte av gardiner, idag blev det lite bakning efter att ha kommit hem från min date med underbara Julia. Som jag har saknat den kvinnan!! Kombinationen av att träffa henne och detta underbara väder blev helt nya krafter hos mig. Jag känner mig som en ny människa. Det behövdes, tack älskade!

Nu sitter jag för första gången idag, känns det som, och väntar på att sambon ska komma hem så han akn avlösa mig från lilleman så jag får ta mig en dusch! Blir eventuellt en till promenad sen om kroppen orkar. Man vill ju bara ut i det underbara vädret! <3

Kommentarer
Postat av: Sanna

Rasmus är ju toksnäll! :) Hoppas det fortsätter så :) Vad trodde din mamma om tanden???



Jag jobbar 10-19 på lördag och jag vet inte om det blir möjligt att byta bort passet så vi kikar nog förbi på söndagen istället. Då jobbar jag såklart också men bara till 14 så det blir väl efter det isåfall. Tror Johan hade ganska fullt upp på lördagen också för vi ska se till att få hem boden i delar som han har byggt på tomten så vi kan lägga ut den till försäljning med hjälp av våran mäklare. Vi måste satsa all krut på att bli av med den nu så det ser lite bättre ut ekonomiskt

2011-04-06 @ 02:42:48
URL: http://godisegott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0