summer feeling

Underbart väder idag, verkligen underbart! Jag har traskat på med barnvagnen och tog rundan på 8km, trots feber i kroppen. Men man mår bra av solsken och jag vill tro att jag känner mig friskare i morgon så middag med Emmy kan genomföras! Den som lever får se.

Hämtade ut ett paket från ellos på vägen, innehållande en svart klänning. Svart kanske inte är det första man förknippar med känslan av sommar men jag tror ändå att den kan komma till användning vid något tillfälle. Tänkte den med mina vinröda skor med träklack och korta leggings med spets nedtill... Lägger upp en bild senare om jag kommer ihåg så får ni hjälpa mig att avgöra. Hiss eller diss...

Nej en dusch skulle vara på sin plats. Lilleman sover så det gäller att passa på nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0