Tack <3

Dagen har varit awesome so far! Mamma och pappa kom förbi och grattade mig vid lunchtid och hade med sig smörgåstårta och presenter <3 Rasmus vandrade runt i famnarna och stortrivdes. Det bjöds på prat och skratt och när vi var mätta så bestämde jag och mamma att det var dags för promenad. Killarna bangade så det bev tjejrunda (bortsett från Rasmus i vagnen) vi gick ca 10km! det ni! Och nu sitter jag här och är helnöjd. En dag med familjen var precis vad jag behövde. Iprincip alla inbjudna gäster lämnade återbud pga sjukdom, lite tråkigt men sånt som händer! Hoppas ni mår bättre snart :)

Stort TACK till alla som hört av sig och grattat mig på födelsedagen! Det värmer att veta att man inte är helt bortglömd ;)


Min mamma kan hon!


Älskade ni! <3


presentbordet. Glömde tröjorna jag fick av Daniel, får lägga in dem sen!


22år och har hittills kunnat bocka av detta på listan:
sambo
radhus
förlovning
bebis
hund
häst
katt

Kommentarer
Postat av: Emelie

Ja, visst är hon gullig <3



Svar: Familjelivet flyter på bra men jag tror fortfarande inte att jag fattat det helt än. Man bara kör på helt enkelt. Men hittills är det mest underbart, för hon är oftast så himla snäll :)

2011-04-10 @ 13:35:10
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0