Vädret drar ner mig

Jag är en människa som är extremt "väderpåverkad" så nu när det är dimmigt och fuktigt ute har jag helst velat krypa ner under täcket med en bra bok och stanna där resten av dagen! Men icket. Inte när man han en liten kille som behöver frisk luft och en mamma som behöver motion. Vi har varit ute 1h nu på morgonen och promenerat. Gick förbi stallet och gjorde i ordning allting där så att jag bara kan slänga in hästen på vägen hem från BVC. Känns alltid bra när man väl varit ute och rört på fläsket men jag känner mig fortfarande mosig i huvudet, om än nöjd, men ändå.

Rasmus sitter i sin bilbarnstol och "pratar" med leksaken som hänger från handtaget. Ett färgglatt bi som man fick med i baby-bagen på BB. Tänk vad lite som krävs för att en bebis ska vara nöjd ibland! Jag är en bortskämd mamma som har en så snäll unge <3

Vad hittar allt annat folk på en dimmig grå dag som denna?

Kommentarer
Postat av: Emelie- Mamma till Lilly

Jag har inte ens varit hälften så ambitiös som dig, jag har feber och har därför legat och sovit bredvid lillskrotan mesta delen av dagen. Vilket passat alldeles utmärkt med tanke på vädret ;)

2011-04-12 @ 16:09:01
URL: http://trytoreadmymind.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0