You set me on fire

Rise and shine!

Jag känner mig taggad. Så fort lilleman vilat klart och ätit en gång till så ska vi ut på en långpromenad i solen. Jag, Rasmus och hunden. Det är strålande sol ute och jag känner mig lycklig i själen.

Har beställt efter ett par walking skor också, reebok easytone, jag vet att jag ä sist ut som vanligt :P Men vad gör det när man fyndar dem på stadiums hemsida för 799:- istället för 999:- och så blev jag medlem hos stadium och införskaffade ett stadiumcard vilket gav mig ytterligare rabatterat pris med 10%. Så skorna slutade på 719:- totalt, helt ok!

Måste slänga in en bild på den godaste middagen jag ätit på länge, som lite ytterligare inspiration.


Sallad med matvete,ruccola,soltorkade tomater, cocktailtomater och kikärtor
toppad med grillad haloumi ost. Godaste någononsin!

Även lite fläskytterfilé vid sidan av för mig som faktiskt äter kött ibland..
Jag har sakt det förr och jag säger det igen: min mamma kan hon!


Önskar er alla en underbar dag i solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0